Mnoho podnikatelů se přesunulo v dnešní době na internet s vidinou úspěchů, jež se tu zdají být na dosah ruky. Kdekdo si při pohledu na internet vsugeroval myšlenku, že tady zaručeně uspěje, protože tu nemůže být problém najít mezi těmi zástupy uživatelů i dost zákazníků.
Ovšem ne všechny sny se nám lidem plní. A tak se i mnozí internetoví obchodníci dočkali jenom nepříjemného zklamání. A to tehdy, když postřehli, že se o jejich nabídky nikdo moc nezajímá.
Tak to ale na internetu chodí. Bohužel. Uživatelů je tu sice dost, ale to neznamená, že je tu i dost zákazníků pro všechny, kteří tu něco nabízejí. A mnohé weby mají smůlu v tom, že je ti, kdo by jimi měli být osloveni, ani nenajdou. Vyhledávače usoudí, že mají takové weby nedostatky, přisoudí jim horší umístění mezi jinými podobnými nabídkami, a kdesi daleko v seznamu odkazů už je pravděpodobnost toho, že sem někdo zamíří, jen velice mizivá. Ne-li přímo nulová.
A jak se dostat ve vyhledávačích, které návštěvnost webů ovlivňují zásadní měrou, do popředí? Nechce-li někdo utrácet spoustu peněz za PPC reklamu, musí vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Protože ta dokáže webům při shánění zákazníků prospět.
A jak se optimalizuje? Jako první přichází na řadu SEO audit, a to proto, že je nezbytné posoudit, co je na daném neúspěšném webu nedokonalé a co se tedy musí žádoucím způsobem upravit. Pak přicházejí na řadu právě takové činnosti, v jejichž důsledku bude web hodnocen vyhledávači mnohem dokonaleji a bude za to vhodněji nabízen internetové veřejnosti. Což je předpoklad úspěchů. Tu se vybírají vhodná klíčová slova, tu se tvoří dokonalé zpětné odkazy, tu se dodává žádoucí a odstraňuje nežádoucí obsah webu, tu se dělají technické úpravy. A když má stát výsledek za to, je lepší oslovit SEO Consult a nechat to na jeho odbornících. Jen ti zaručí dokonalou SEO.